Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16606| Title: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи | 
| Authors: | Університет Ушинського | 
| Keywords: | науково-практична конференція збірник наукових праць математичні уявлення наступності у навчанні математичних дисциплін навчання математики математична компетентність базова середня освіта фахова передвища та вища освіта реалізації принципу навчання  | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Вид-во "Ранок" | 
| Citation: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 – 28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Х.: Вид-во «Ранок», 2022. – 107 с. | 
| Abstract: | До збірника увійшли результати наукових досліджень учасників науково-практичної конференції з міжнародною участю «Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи» за такими напрямами: наступність та перспективність у формуванні математичних уявлень і понять дошкільників та першокласників; наступність у формуванні предметної математичної компетентності в початковій та базовій середній освіті; наступність у навчанні математики в базовій середній та профільній середній освіті; проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти; підготовка вчителя до реалізації принципу наступності у навчанні математики між різними рівнями освіти. Для викладачів закладів вищої освіти, науковців, здобувачів вищої освіти. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16606 | 
| Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Continuity in teaching mathematics.2022.pdf | 2.84 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.