Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599| Title: | Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології |
| Authors: | Гурін, Руслан Сергеевич Гурин, Руслан Сергійович Gurіn, Ruslan Sergeevich |
| Keywords: | самосвідомість педагогічна акмеологія соціалізація професіоналізація |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Гурін Р. С. Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології / Р. С. Гурін // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. - С. 54-56. |
| Abstract: | Загальна акмеологія, на відміну від педагогічної, розглядає як людина у процесі засвоєння соціальних і професійних вимог визначає для себе оптимальну індивідуальну стратегію (акмеограму) досягнення вершин професіоналізму й зрілості, взаємозв’язок етапів її соціалізації та професіоналізації. Педагогічна акмеологія розглядає процеси розвитку людини під час навчання і виховання в освітніх установах. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Gurіn Ruslan Sergeevich.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.