Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599
Title: | Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології |
Authors: | Гурін, Руслан Сергеевич Гурин, Руслан Сергійович Gurіn, Ruslan Sergeevich |
Keywords: | самосвідомість педагогічна акмеологія соціалізація професіоналізація |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Гурін Р. С. Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології / Р. С. Гурін // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. - С. 54-56. |
Abstract: | Загальна акмеологія, на відміну від педагогічної, розглядає як людина у процесі засвоєння соціальних і професійних вимог визначає для себе оптимальну індивідуальну стратегію (акмеограму) досягнення вершин професіоналізму й зрілості, взаємозв’язок етапів її соціалізації та професіоналізації. Педагогічна акмеологія розглядає процеси розвитку людини під час навчання і виховання в освітніх установах. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gurіn Ruslan Sergeevich.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.