Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гурін, Руслан Сергеевич | - |
dc.contributor.author | Гурин, Руслан Сергійович | - |
dc.contributor.author | Gurіn, Ruslan Sergeevich | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T13:36:14Z | - |
dc.date.available | 2023-02-15T13:36:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Гурін Р. С. Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології / Р. С. Гурін // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. - С. 54-56. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599 | - |
dc.description.abstract | Загальна акмеологія, на відміну від педагогічної, розглядає як людина у процесі засвоєння соціальних і професійних вимог визначає для себе оптимальну індивідуальну стратегію (акмеограму) досягнення вершин професіоналізму й зрілості, взаємозв’язок етапів її соціалізації та професіоналізації. Педагогічна акмеологія розглядає процеси розвитку людини під час навчання і виховання в освітніх установах. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | педагогічна акмеологія | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | професіоналізація | uk |
dc.title | Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gurіn Ruslan Sergeevich.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.