Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16592
Назва: | Специфіка формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи |
Автори: | Беньковська, Наталя Борисівна Беньковская, Наталья Борисовна Benkovska, Natalia |
Ключові слова: | баньківська справа професійнй якості фахівців банка психічні і психомоторні властивост професійна діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Беньковська Н. Б. Специфіка формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи / Н. Б, Беньковська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 40-41. |
Короткий огляд (реферат): | Професійні якості визначаємо як індивідуальні якості та здібності суб’єкта діяльності, які впливають на ефективність діяльності та успішність оволодіння нею; професійні якості це окремі динамічні риси особистості, окремі психічні і психомоторні властивості, що виражаються рівнем розвитку відповідних психічних і психомоторних процесів, а також фізичні якості, що відповідають вимогам до людини певної визначеної професії і сприяють успішному оволодінню професією. Професійні якості фахівців банківської справи можуть бути представлені блоками: блок інтерактивних якостей (комунікативна компетентність, емоційна стійкість, толерантність, здатність запобігати та вирішувати конфлікти, здатність до співпраці та діалогу з людьми) – які дають змогу встановлювати ділові контакти з клієнтами та працівниками банківської установи; блок конструктивно-ділових якостей (професійно-ділова спрямованість, професійна позиція, професійна компетентність, корпоративна культура) – які забезпечують ефективне виконання професійних завдань; блок індивідуально-проективних якостей (творчі здібності, мобільність у прийнятті рішень, логічне мислення, аналітичне мислення, прогностичні вміння) – які відображають можливості регуляції власної поведінки та оптимального планування й координації професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16592 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Benkovska Natalia.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.