Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1652
Назва: | Методологія здоров'язберігаючої діяльності майбутнього вчителя початкової школи |
Автори: | Долинський, Борис Тимофійович Долинский, Борис Тимофеевич Dolinsky, Borys Tymofiyovych |
Ключові слова: | початкова школа школознавство здоров’язберігаюча діяльність методологічні концепти освітній процес начальная школа школоведение здоровьесберегающая деятельность методологические концепты образовательный процесс lementary school school education healthcare activities methodological conceptss educational process |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Долинський Б. Т. Методологія здоров'язберігаючої діяльності майбутнього вчителя початкової школи : монографія / Б. Т. Долинський ; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», ПНЦ НАН України. – Одеса : М. П. Черкасов, 2010 . – 271 с. |
Короткий огляд (реферат): | У монографії розглянуто методологічні (особистісно-діяльнісний, системно-цілісний, аксіологічний та культурологічний) концепти організації навчально-виховного процесу у вищій школі з метою підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування здоров’язберігаючих навичок і вмінь у молодших школярів, висвітлено основні питання здоров’язбереження в галузі освіти. Подано теоретичне обґрунтування здоров’язберігаючої діяльності майбутніх учителів початкової школи, визначено види діяльності майбутніх учителів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я, розроблено класифікацію здоров’язберігаючих навичок і вмінь, які формуються в молодшому шкільному віці. Монографія призначена викладачам педагогічних вищих навчальних закладів, учителям-практикам початкової школи, студентам, науковцям. В монографии рассмотрены методологические (личностно-деятельностный, системно-целостный, аксиологический и культурологический) концепты организации учебно-воспитательного процесса в высшей школе с целью подготовки будущих учителей начальных классов к формированию здоровьесберегающих навыков и умений у младших школьников, освещены основные вопросы сохранения здоровья в области образования. Представлено теоретическое обоснование здоровьесберегающей деятельности будущих учителей начальной школы, определены виды деятельности будущих учителей, направленные на сохранение и укрепление здоровья, разработана классификация здоровьесберегающих навыков и умений, которые формируются в младшем школьном возрасте. Монография предназначена преподавателям педагогических вузов, учителям-практикам начальной школы, студентам, ученым. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1652 |
ISBN: | ISBN 978-617-590-000-0 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Долинський Методол..pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.