Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1652
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Долинський, Борис Тимофійович | - |
dc.contributor.author | Долинский, Борис Тимофеевич | - |
dc.contributor.author | Dolinsky, Borys Tymofiyovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-22T12:54:50Z | - |
dc.date.available | 2019-02-22T12:54:50Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Долинський Б. Т. Методологія здоров'язберігаючої діяльності майбутнього вчителя початкової школи : монографія / Б. Т. Долинський ; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», ПНЦ НАН України. – Одеса : М. П. Черкасов, 2010 . – 271 с. | uk |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-617-590-000-0 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1652 | - |
dc.description.abstract | У монографії розглянуто методологічні (особистісно-діяльнісний, системно-цілісний, аксіологічний та культурологічний) концепти організації навчально-виховного процесу у вищій школі з метою підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування здоров’язберігаючих навичок і вмінь у молодших школярів, висвітлено основні питання здоров’язбереження в галузі освіти. Подано теоретичне обґрунтування здоров’язберігаючої діяльності майбутніх учителів початкової школи, визначено види діяльності майбутніх учителів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я, розроблено класифікацію здоров’язберігаючих навичок і вмінь, які формуються в молодшому шкільному віці. Монографія призначена викладачам педагогічних вищих навчальних закладів, учителям-практикам початкової школи, студентам, науковцям. В монографии рассмотрены методологические (личностно-деятельностный, системно-целостный, аксиологический и культурологический) концепты организации учебно-воспитательного процесса в высшей школе с целью подготовки будущих учителей начальных классов к формированию здоровьесберегающих навыков и умений у младших школьников, освещены основные вопросы сохранения здоровья в области образования. Представлено теоретическое обоснование здоровьесберегающей деятельности будущих учителей начальной школы, определены виды деятельности будущих учителей, направленные на сохранение и укрепление здоровья, разработана классификация здоровьесберегающих навыков и умений, которые формируются в младшем школьном возрасте. Монография предназначена преподавателям педагогических вузов, учителям-практикам начальной школы, студентам, ученым. | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | школознавство | uk |
dc.subject | здоров’язберігаюча діяльність | uk |
dc.subject | методологічні концепти | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | начальная школа | uk |
dc.subject | школоведение | uk |
dc.subject | здоровьесберегающая деятельность | uk |
dc.subject | методологические концепты | uk |
dc.subject | образовательный процесс | uk |
dc.subject | lementary school | uk |
dc.subject | school education | uk |
dc.subject | healthcare activities | uk |
dc.subject | methodological conceptss | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.title | Методологія здоров'язберігаючої діяльності майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Долинський Методол..pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.