Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/165
Title: | Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у музично-інтерпретаційній діяльності: автореф. дис. канд. пед. наук |
Other Titles: | Formation of teacher’s professional competence in music interpretation activity |
Authors: | Юдзіонок, Наталія Михайлівна Judzionok, Natalia Mikhailivna |
Keywords: | музична інтерпретація професійна компетентність майбутні вчителі музично-інтерпретаційна діяльність music interpretation professional competence of a teacher in music interpretation activity |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Ізмаїльський державний гуманітарний університет |
Citation: | Юдзіонок, Н. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в музично-інтерпретаційній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Михайлівна Юдзіонок; наук. кер. Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с. |
Abstract: | У дослідженні визначено структурно-компонентний склад утворення «професійна компетентність майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності» (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, креативно-рефлексивний); схарактеризовано рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності; визначено критерії (аксіологічний, змістовно-процесуальний, герменевтично-творчий) з їх показниками; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування у вищий школі професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності: формування позитивної мотивації майбутнього вчителя музики щодо музично-інтерпретаційної діяльності; актуалізація міжпредметних і міжциклових зв’язків нормативних навчальних дисциплін вищого навчального закладу та активізація практико-орієнтованого навчання майбутніх учителів музики; стимулювання творчої самореалізації особистості студента в музично-інтерпретаційній діяльності на основі центрації виконавчого самовираження. Our research presents the analyses of the notions: “competence”, “professional competence of a music teacher”, “music interpretational activity”. The structure of professional competence combines different components, including: motivational and evaluative, cognitive-operative, and creative reflexive components. The investigation contains the characteristics of the levels reflecting acquired professional competence of performing musicians and of a future teacher in music interpretation activity. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/165 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Judzionok .pdf | 621.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.