Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/165
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юдзіонок, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Judzionok, Natalia Mikhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-21T06:49:20Z | - |
dc.date.available | 2018-08-21T06:49:20Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Юдзіонок, Н. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в музично-інтерпретаційній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Михайлівна Юдзіонок; наук. кер. Н. В. Кічук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/165 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні визначено структурно-компонентний склад утворення «професійна компетентність майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності» (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, креативно-рефлексивний); схарактеризовано рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності; визначено критерії (аксіологічний, змістовно-процесуальний, герменевтично-творчий) з їх показниками; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування у вищий школі професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності: формування позитивної мотивації майбутнього вчителя музики щодо музично-інтерпретаційної діяльності; актуалізація міжпредметних і міжциклових зв’язків нормативних навчальних дисциплін вищого навчального закладу та активізація практико-орієнтованого навчання майбутніх учителів музики; стимулювання творчої самореалізації особистості студента в музично-інтерпретаційній діяльності на основі центрації виконавчого самовираження. Our research presents the analyses of the notions: “competence”, “professional competence of a music teacher”, “music interpretational activity”. The structure of professional competence combines different components, including: motivational and evaluative, cognitive-operative, and creative reflexive components. The investigation contains the characteristics of the levels reflecting acquired professional competence of performing musicians and of a future teacher in music interpretation activity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Ізмаїльський державний гуманітарний університет | uk |
dc.subject | музична інтерпретація | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | музично-інтерпретаційна діяльність | uk |
dc.subject | music interpretation | uk |
dc.subject | professional competence of a teacher in music interpretation activity | uk |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у музично-інтерпретаційній діяльності: автореф. дис. канд. пед. наук | uk |
dc.title.alternative | Formation of teacher’s professional competence in music interpretation activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Judzionok .pdf | 621.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.