Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/164
Назва: | Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у музично-інтерпретаційній діяльності: дис. канд. пед. наук |
Інші назви: | Formation of teacher’s professional competence in music interpretation activity |
Автори: | Юдзіонок, Наталія Михайлівна Judzionok, Natalia Mikhailivna |
Ключові слова: | музична інтерпретація професійна компетентність майбутні вчителі музично-інтерпретаційна діяльність music interpretation professional competence of a teacher in music interpretation activity |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Ізмаїльський державний гуманітарний університет |
Бібліографічний опис: | Юдзіонок, Н. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в музично-інтерпретаційній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Михайлівна Юдзіонок; наук. кер. Н. В. Кічук; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2011. – 216 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні визначено структурно-компонентний склад утворення «професійна компетентність майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності» (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, креативно-рефлексивний); схарактеризовано рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності; визначено критерії (аксіологічний, змістовно-процесуальний, герменевтично-творчий) з їх показниками; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування у вищий школі професійної компетентності майбутнього вчителя музики в музично-інтерпретаційній діяльності: формування позитивної мотивації майбутнього вчителя музики щодо музично-інтерпретаційної діяльності; актуалізація міжпредметних і міжциклових зв’язків нормативних навчальних дисциплін вищого навчального закладу та активізація практико-орієнтованого навчання майбутніх учителів музики; стимулювання творчої самореалізації особистості студента в музично-інтерпретаційній діяльності на основі центрації виконавчого самовираження. Our research presents the analyses of the notions: “competence”, “professional competence of a music teacher”, “music interpretational activity”. The structure of professional competence combines different components, including: motivational and evaluative, cognitive-operative, and creative reflexive components. The investigation contains the characteristics of the levels reflecting acquired professional competence of performing musicians and of a future teacher in music interpretation activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/164 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Юдзіонок Наталія Михайлівна.pdf | 2.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.