Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1648
Назва: Методичні рекомендації по проведенню практики з дефектології студентів 5 курсу пеціальності "Дошкільне виховання. Логопедія і дефектологія"
Автори: Дегтяренко, Татьяна Владимировна
Пономаренко, Лариса Петрівна
Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Ponomarenko, Larisa Petrivna
Kovylina, Veronika Gennadievna
Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа
Ключові слова: методичні рекомендації
дефектологія
дошкільники
корекційна педагогіка
логопедія
проведення практики з дефектології
methodological recommendations
defectology
preschoolers
correctional pedagogy
speech therapy
practice in defectology
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації по проведенню практики з дефектології студентів 5 курсу спеціальності "Дошкільне виховання. Логопедія і дефектологія" [Електронний ресурс] / Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Каф. спец. педагогіки і психології; [уклад.: Т. В. Дегтяренко та ін.]. – Текст. дані. – Одеса : [б. в.], 2005. – 1 файл.
Короткий огляд (реферат): Проблема виховання й навчання дошкільників з відхиленнями в розвитку є однією з найбільш важливих й актуальних проблем корекційної педагогіки. На даному етапі розвитку системи освіти на перший план висувається створення умов для становлення особистості кожної дитини відповідно до особливостей її психічного й фізичного розвитку, можливостями й здатностями. Створення педагогічних умов, оптимальних для кожної дитини, на основі особистісно орієнтованого підходу припускає формування адаптивного соціально-освітнього середовища, що включає все різноманіття різних типів освітніх установ. Практика з дефектології студентів 5 курсу спеціальності «Дошкільне виховання. Дефектологія. Логопедія» проводиться з метою ознайомлення з роботою дефектологів та спеціалістів з корекційної педагогіки в дошкільних закладах освіти дітей з вадами розвитку; опанування програмами, методами та прийомами теоретичних курсів спеціальної психології, основ дефектології, основ логопедії, корекційної педагогіки та адаптованої психокорекції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1648
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод. реком..pdf289.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.