Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1648
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дегтяренко, Татьяна Владимировна | - |
dc.contributor.author | Пономаренко, Лариса Петрівна | - |
dc.contributor.author | Ковиліна, Вероніка Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Ponomarenko, Larisa Petrivna | - |
dc.contributor.author | Kovylina, Veronika Gennadievna | - |
dc.contributor.author | Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-22T10:22:02Z | - |
dc.date.available | 2019-02-22T10:22:02Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації по проведенню практики з дефектології студентів 5 курсу спеціальності "Дошкільне виховання. Логопедія і дефектологія" [Електронний ресурс] / Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Каф. спец. педагогіки і психології; [уклад.: Т. В. Дегтяренко та ін.]. – Текст. дані. – Одеса : [б. в.], 2005. – 1 файл. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1648 | - |
dc.description.abstract | Проблема виховання й навчання дошкільників з відхиленнями в розвитку є однією з найбільш важливих й актуальних проблем корекційної педагогіки. На даному етапі розвитку системи освіти на перший план висувається створення умов для становлення особистості кожної дитини відповідно до особливостей її психічного й фізичного розвитку, можливостями й здатностями. Створення педагогічних умов, оптимальних для кожної дитини, на основі особистісно орієнтованого підходу припускає формування адаптивного соціально-освітнього середовища, що включає все різноманіття різних типів освітніх установ. Практика з дефектології студентів 5 курсу спеціальності «Дошкільне виховання. Дефектологія. Логопедія» проводиться з метою ознайомлення з роботою дефектологів та спеціалістів з корекційної педагогіки в дошкільних закладах освіти дітей з вадами розвитку; опанування програмами, методами та прийомами теоретичних курсів спеціальної психології, основ дефектології, основ логопедії, корекційної педагогіки та адаптованої психокорекції. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | методичні рекомендації | uk |
dc.subject | дефектологія | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | корекційна педагогіка | uk |
dc.subject | логопедія | uk |
dc.subject | проведення практики з дефектології | uk |
dc.subject | methodological recommendations | uk |
dc.subject | defectology | uk |
dc.subject | preschoolers | uk |
dc.subject | correctional pedagogy | uk |
dc.subject | speech therapy | uk |
dc.subject | practice in defectology | uk |
dc.title | Методичні рекомендації по проведенню практики з дефектології студентів 5 курсу пеціальності "Дошкільне виховання. Логопедія і дефектологія" | uk |
dc.type | Other | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної реабілітації, біології і охорони здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Метод. реком..pdf | 289.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.