Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16404
Назва: | On the limitations of contrastive analysis as a teaching method |
Автори: | Yang Jiale |
Ключові слова: | contrastive analysis teaching Chinese as a foreign language |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Yang Jiale On the limitations of contrastive analysis as a teaching method / Yang Jiale // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前沿研究) : International annual journal. – Odesa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2021. – Issue 7. – P. 144-148. |
Короткий огляд (реферат): | The original purpose of the comparative analysis is to predict learners` difficulties and prevent learners` errors in second language teaching \ learning, so as to improve the efficiency of second language teaching. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16404 |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yang Jiale.pdf | 331.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.