Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16379
Назва: | Методичні рекомендації до дисципліни «Сучасна психологічна служба: організація та функціонування» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія |
Автори: | Василенко, Ірина Анатоліївна Vasylenko, Irina Anatolievna |
Ключові слова: | психологічна служба організація психологічної служби функціонування психологічної служби |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Василенко І. А. Методичні рекомендації до дисципліни «Сучасна психологічна служба: організація та функціонування» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія. / І. А. Василенок. - Одеса: Університет Ушинського, 2021. 26 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна психологічна служба: організація та функціонування» є розвиток уявлень здобувачів про зміст, форми й методи навчання та формування особистості практичного психолога, розкриття основних наукових концепцій, понять, методів та технологій практичної психології, надбання студентами знань, вмінь і навичок, які максимально сприяють усвідомленню професійного становлення майбутнього фахівця. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - ознайомлення студентів з системою соціально-психологічної служби, змістом, формами й методами організації та роботи психологічної служби з різними віковими категоріями населення; - використання знань практичної психології у різних структурах виробництва та організаціях; - оволодінні психологічними технологіями, практичними навичками, що формуються під час участі у семінарах та практикумах; - надбання студентами знань, вмінь і навичок, що максимально сприяють становленню майбутнього спеціаліста. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати: - основні принципи практичної психології, її роль і місце в системі психологічного знання; - етичні засади діяльності практичного психолога; - нормативні документи, що регулюють діяльність практичного психолога; - організаційну структуру психологічної служби системи освіти; - основні напрями діяльності психологічної служби організації, виробництва; - основні напрями роботи практичного психолога у центрах реабілітації неповнолітніх; - основні напрями роботи практичного психолога в центрах соціально- психологічної служби. Ґрунтуючись на одержаних у процесі вивчення дисципліни знаннях, студенти повинні вміти: розробляти конкретні плани й завдання роботи з дітьми та дорослими; вибирати пріоритетні напрями, форми і методи роботи, які випливають з професійних можливостей і цілей психологічної служби; спиратися на чинні закони, директивні документи та нормативні акти, які стосуються професійної діяльності практичного психолога; проводити психодіагностику та розробляти програми корекційної допомоги; самостійно проводити порівняльний аналіз психологічних проблем, визначати напрямок роботи практичного психолога; використовувати отримані знання на практиці. Актуальність викладання дисципліни ««Сучасна психологічна служба: організація та функціонування» організація психологічної служби у будь-якій сфері суспільства сприяє підвищенню ефективності діяльності персоналу, створенню передумов становлення належного психологічного клімату, самореалізації та ефективної взаємодії співробітників, допомагає аналізувати і координувати психологічні аспекти діяльності впродовж виробничого циклу, екстраполює їх на побут і соціальну сферу персоналу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16379 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної та диференціальної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psyhol sluzhba.pdf | 854.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.