Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16344
Назва: | Композиція у станковій графіці як засіб формування концептуального мислення студентів художньо-графічного факультету |
Автори: | Орос, Іван Васильович Oros, Ivan Vasyliovych |
Ключові слова: | композиція ідея образ концепт концепція композиція у станковій графіці концептуальне мислення |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Астропринт |
Бібліографічний опис: | Орос І. В. Композиція у станковій графіці як засіб формування концептуального мислення студентів художньо-графічного факультету / І. В. Орос // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). — Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 44-47. |
Короткий огляд (реферат): | Композиція у творчому процесі є фактично одним із важливих компонентів художньо-педагогічної підготовки магістрів — майбутніх викладачів образотворчого мистецтва. Їх сфера професійної діяльності націлена не тільки на педагогічну, але і на творчу діяльність. Саме тому процес розвитку та формування концептуального мислення у студентів потребує уваги. Прийоми композиції розвивалися і збагачувалися у практичній діяльності. Одні прийоми композиції втрачали своє значення разом з ідейними концепціями, на зміну їм приходили нові. В інших було достатньо тривале функціонування протягом багатьох тисячоліть завдяки гнучким варіативним властивостям. Знання і навички роботи над композицією надають студентам ґрунтовну базу, яка сприяє вільному і більш ефективному розкриттю творчого потенціалу їх як майбутніх художників. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16344 |
Розташовується у зібраннях: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oros.pdf | 551.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.