Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16344
Title: Композиція у станковій графіці як засіб формування концептуального мислення студентів художньо-графічного факультету
Authors: Орос, Іван Васильович
Oros, Ivan Vasyliovych
Keywords: композиція
ідея
образ
концепт
концепція
композиція у станковій графіці
концептуальне мислення
Issue Date: 2021
Publisher: Астропринт
Citation: Орос І. В. Композиція у станковій графіці як засіб формування концептуального мислення студентів художньо-графічного факультету / І. В. Орос // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). — Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 44-47.
Abstract: Композиція у творчому процесі є фактично одним із важливих компонентів художньо-педагогічної підготовки магістрів — майбутніх викладачів образотворчого мистецтва. Їх сфера професійної діяльності націлена не тільки на педагогічну, але і на творчу діяльність. Саме тому процес розвитку та формування концептуального мислення у студентів потребує уваги. Прийоми композиції розвивалися і збагачувалися у практичній діяльності. Одні прийоми композиції втрачали своє значення разом з ідейними концепціями, на зміну їм приходили нові. В інших було достатньо тривале функціонування протягом багатьох тисячоліть завдяки гнучким варіативним властивостям. Знання і навички роботи над композицією надають студентам ґрунтовну базу, яка сприяє вільному і більш ефективному розкриттю творчого потенціалу їх як майбутніх художників.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16344
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oros.pdf551.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.