Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16331
Title: | Створення декоративної композиції у станковому живописі як важливий засіб формування фахових компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва |
Authors: | Velychko, Dmytryi Aleksandrovych |
Keywords: | декоративна композиція станкова композиція декоративність художня освіта фахові компетентності |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Астропринт |
Citation: | Величко Д. О. Створення декоративної композиції у станковому живописі як важливий засіб формування фахових компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва / Д. О. Величко // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 14-15. |
Abstract: | Сьогодні у системі підготовки високопрофесійних фахівців в галузі образотворчого мистецтва та художньої освіти на художньо-графічному факультеті створено програми фахових дисциплін, що поєднують завдання академічних постановок та їх трансформацію у вигляді декоративних композицій. Зокрема такі завдання передбачають «Теорія та практика живопису», «Композиція в образотворчому та декоративному мистецтві», спецкурс «Спадщина світового мистецтва у сучасному живописі». Такий комплексний різновекторний підхід має методичне обґрунтування та показав добрі результати серед здобувачів різних років навчання. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16331 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Velychko.pdf | 544.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.