Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241
Назва: | Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку |
Автори: | Сєбова, Ю. Г. Монке, Олена Станіславівна Монке, Елена Станиславовна Monke, Olena Stanislavivna |
Ключові слова: | антитривожність казкотерапія музикотерапія артпедагогіка діти дошкільного віку дошкільник |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Бібліографічний опис: | Монке О. С. Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку / О. С. Монке, Ю. Г. Сєбова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 53-58. |
Короткий огляд (реферат): | Інтеграція казкотерапії і музикотерапії як одних із найефективніших видів артпедагогіки для дітей дошкільного віку дозволяють подолати прояви тривожності дошкільників. Адже коли дитина створює казку й проговорює її вголос, вона ідентифікує себе з головним героєм (навіть якщо це казкова тварина або явище природи), набуває сили та інших позитивних якостей цього героя. А відтак, діапазон її психологічного ресурсу розширюється, і вона стає сильнішою, ніж її травматичний досвід. Так само музикотерапія очищує, зцілює, наповнює дитину ресурсом «антитривожності», здатним протистояти негативним впливам оточуючого середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monke, Sebova.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.