Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєбова, Ю. Г. | - |
dc.contributor.author | Монке, Олена Станіславівна | - |
dc.contributor.author | Монке, Елена Станиславовна | - |
dc.contributor.author | Monke, Olena Stanislavivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-12T07:52:26Z | - |
dc.date.available | 2022-12-12T07:52:26Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Монке О. С. Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку / О. С. Монке, Ю. Г. Сєбова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 53-58. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241 | - |
dc.description.abstract | Інтеграція казкотерапії і музикотерапії як одних із найефективніших видів артпедагогіки для дітей дошкільного віку дозволяють подолати прояви тривожності дошкільників. Адже коли дитина створює казку й проговорює її вголос, вона ідентифікує себе з головним героєм (навіть якщо це казкова тварина або явище природи), набуває сили та інших позитивних якостей цього героя. А відтак, діапазон її психологічного ресурсу розширюється, і вона стає сильнішою, ніж її травматичний досвід. Так само музикотерапія очищує, зцілює, наповнює дитину ресурсом «антитривожності», здатним протистояти негативним впливам оточуючого середовища. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | антитривожність | uk |
dc.subject | казкотерапія | uk |
dc.subject | музикотерапія | uk |
dc.subject | артпедагогіка | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | дошкільник | uk |
dc.title | Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Monke, Sebova.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.