Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241
Title: | Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку |
Authors: | Сєбова, Ю. Г. Монке, Олена Станіславівна Монке, Елена Станиславовна Monke, Olena Stanislavivna |
Keywords: | антитривожність казкотерапія музикотерапія артпедагогіка діти дошкільного віку дошкільник |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Монке О. С. Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку / О. С. Монке, Ю. Г. Сєбова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 53-58. |
Abstract: | Інтеграція казкотерапії і музикотерапії як одних із найефективніших видів артпедагогіки для дітей дошкільного віку дозволяють подолати прояви тривожності дошкільників. Адже коли дитина створює казку й проговорює її вголос, вона ідентифікує себе з головним героєм (навіть якщо це казкова тварина або явище природи), набуває сили та інших позитивних якостей цього героя. А відтак, діапазон її психологічного ресурсу розширюється, і вона стає сильнішою, ніж її травматичний досвід. Так само музикотерапія очищує, зцілює, наповнює дитину ресурсом «антитривожності», здатним протистояти негативним впливам оточуючого середовища. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Monke, Sebova.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.