Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Title: | Уявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного віку |
Authors: | Поченюк, Ю. С. Бужина, Ірина Вячеславівна Бужина, Ирина Вячеславовна Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna |
Keywords: | дошкільне дитинство природні явища діти раннього дошкільного віку |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» |
Citation: | Бужина І. В. Уявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного віку / І. В. Бужина, Ю. С. Поченюк // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 16-25. |
Abstract: | Внаслідок цілеспрямованої роботи діти самостійно накопичують чуттєвий досвід, на основі якого складають нескладні поетичні та художні образи природи. Поетичні образи природи надовго зберігаються у пам'яті дитини, а вироблене до них емоційно-творче ставлення сприяє вихованню найкращих людських якостей. З дитинства навчившись розуміти природу, цінувати її красу, впізнавати в поетичному описі, дитина й у старшому віці відчуватиме її благотворний вплив. І так, естетичне сприйняття дітьми пейзажної лірики сприяє більш глибокого пізнання реальної дійсності, природи, на якому базується дитяча творчість. Естетичне сприйняття природи відбувається у різних видах діяльності. Музичне мистецтво допомагає дітям осягнути красу навколишньої природи, сприяє збагаченню їхнього життєвого досвіду, викликає різноманітні емоційні переживання. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16201 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Buzhyna, Pocheniuk.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.