Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поченюк, Ю. С. | - |
dc.contributor.author | Бужина, Ірина Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Бужина, Ирина Вячеславовна | - |
dc.contributor.author | Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T11:38:28Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T11:38:28Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Бужина І. В. Уявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного віку / І. В. Бужина, Ю. С. Поченюк // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 16-25. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16201 | - |
dc.description.abstract | Внаслідок цілеспрямованої роботи діти самостійно накопичують чуттєвий досвід, на основі якого складають нескладні поетичні та художні образи природи. Поетичні образи природи надовго зберігаються у пам'яті дитини, а вироблене до них емоційно-творче ставлення сприяє вихованню найкращих людських якостей. З дитинства навчившись розуміти природу, цінувати її красу, впізнавати в поетичному описі, дитина й у старшому віці відчуватиме її благотворний вплив. І так, естетичне сприйняття дітьми пейзажної лірики сприяє більш глибокого пізнання реальної дійсності, природи, на якому базується дитяча творчість. Естетичне сприйняття природи відбувається у різних видах діяльності. Музичне мистецтво допомагає дітям осягнути красу навколишньої природи, сприяє збагаченню їхнього життєвого досвіду, викликає різноманітні емоційні переживання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | uk |
dc.subject | дошкільне дитинство | uk |
dc.subject | природні явища | uk |
dc.subject | діти раннього дошкільного віку | uk |
dc.title | Уявлення про природні явища як складова культури спілкування у дітей раннього дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Buzhyna, Pocheniuk.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.