Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16190
Назва: | Модель формування професійного іміджу педагога-хореографа |
Автори: | Лісовська, Ніна Юріївна Lisovska, Nina Yuryivna Лисовская, Нина Юрьевна |
Ключові слова: | професійний імідж педагога педагог-хореограф хореографічне мистецтво Сасамовдосконалення іміджу |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Гельветика |
Бібліографічний опис: | Лісовська Н. Ю. Модель формування професійного іміджу педагога-хореографа / Н. Ю. Лісовська // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 120-122. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах подальшого розвитку нашої країни, всієї системи освіти велике значення набуває підвищення якості підготовки педагогічних кадрів. Для нашого часу характерним є тенденція вчитися на протязі всього життя та особливо це актуально для професії педагога-хореографа, творча індивідуальність якого повинна проявлятись не тільки в прагненні створювати щось нове, а і перш за все у здатності до зміни самого себе. Формування педагога-хореографа як гармонійно розвиненого суб’єкта, у якого розум вдало поєднується з фізичною розвиненістю, зовнішньою привабливістю, гарними манерами, який має адекватну самооцінку, розвинену Я-концепцію та індивідуальний імідж часто залишається поза увагою діяльності хореографічних учбових закладів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16190 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lisovska Nina 2022.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.