Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16116
Назва: | Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівня 3 року навчання зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт |
Автори: | Тітова, Ганна Віталіївна Titova, Hanna Vitaliivna |
Ключові слова: | педагогічна майстерність тренера-викладача методичні рекомендації з педагогічної майстерності плани практичних завдань завдання для самостійної роботи майбутній фахівець фізичної культури підготовка майбутнього тренера-викладача професійна діяльність викладача фізкультури |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Тітова Г. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівня 3 року навчання зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт / Г. В. Тітова. - Одеса : Університет Ушинського, 2022. - 24 с. |
Короткий огляд (реферат): | Структура методичних рекомендацій відповідає плану та програмі навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для закладів вищої освіти педагогічного профілю. У методичних рекомендаціях відображено подано плани практичних занять з курсу, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, критерії оцінювання виконаних завдань. Навчальна дисципліна «Педагогічна майстерність тренера-викладача» складається з одного модуля . Зміни освітньої парадигми в Україні спрямовані на модернізацію вищої школи та підготовку майбутніх фахівців високої кваліфікації в галузі фізичного виховання, які можуть конкурувати на ринку праці. Основними умовами, які нині визначають напрями модернізації сучасної української освіти, є спрямування на розвиток творчого самостійного мислення студентів, їх професійних здібностей до майбутньої професійної діяльності, завдяки акцентуванню на творчу самостійну працю й підвищення активності у навчанні, використання активних методів у процесі навчання з метою ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців. Все це також стосується процесу підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16116 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спортивних ігор |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Titova Hanna Vitaliivna 2022.pdf | 877.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.