Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16077
Назва: | Теоретико-методичні основи логопедичного обстеження молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення |
Автори: | Годових, Н. І. |
Ключові слова: | молодші школярі логопедичне обстеження недорозвинення мовлення мовленнєва патологія у дітей |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Годових Н. І. Теоретико-методичні основи логопедичного обстеження молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення / Н. І. Годових // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 46-57. |
Короткий огляд (реферат): | Загальне недорозвинення мовлення – різні складні мовні розлади, при яких у дітей порушено формування всіх компонентів мовленнєвої системи, що відносяться до її звукової та смислової сторони, при нормальному слуху та інтелекті. Вперше теоретичне обґрунтування загального недорозвинення мовлення було сформульовано в результаті багатоаспектних досліджень різних форм мовленнєвої патології у дітей дошкільного та шкільного віку, проведених Р. Левіною та колективом наукових співробітників НДІ дефектології (Н. Нікашина, Г.Каше, Ф. Спірова, Г. Жаренкова та ін) в 50-60-х роках XX ст. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16077 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Godovyh N. 2022.pdf | 297.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.