Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16075
Назва: | Аналіз взаємозв’язку інформаційної та пізнавальної потреб дітей при вивченні математики |
Автори: | Бартєнєва, Ірина Олександрівна Bartienieva, Iryna Oleksandrivna |
Ключові слова: | інформація вивчення математики інформаційні потреби мотиваційно-вольова сфера підлітка |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Бартєнєва І. О. Аналіз взаємозв’язку інформаційної та пізнавальної потреб дітей при вивченні математики / І. О. Бартєнєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. - Одеса, 2022. Лютий. - С. 15-40. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто поняття «інформація», її роль ноосферної епосі. Згідно з визначенням С. Ожегова, інформація – це відомості, що сприймаються людиною про навколишній світ і процеси в ньому. На наш погляд, це найбільш спрощене розуміння поняття, що розглядається. У процесі спілкування підлітків кожен із них є джерелом різноманітної цікавою для іншого інформації. Це ще раз підтверджує необхідність формування інформаційної потреби дітей. Важливими для нас є дослідження інформаційної потреби В. Вединяпіної, яка визначила її як джерело активності людини як суб'єкта у взаємодії з навколишнім світом. Дослідником виділено два основні рівні інформаційної потреби. Дослідником виділено два основні рівні інформаційної потреби. 1. Потреба всього живого в інформації для орієнтовно-пристосувальної поведінки та боротьби за існування. 2. Усвідомлена людиною необхідність інформації для здійснення творчої перетворювальної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16075 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bartienieva Iryna Oleksandrivna.pdf | 368.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.