Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16075
Title: | Аналіз взаємозв’язку інформаційної та пізнавальної потреб дітей при вивченні математики |
Authors: | Бартєнєва, Ірина Олександрівна Bartienieva, Iryna Oleksandrivna |
Keywords: | інформація вивчення математики інформаційні потреби мотиваційно-вольова сфера підлітка |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Бартєнєва І. О. Аналіз взаємозв’язку інформаційної та пізнавальної потреб дітей при вивченні математики / І. О. Бартєнєва // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. - Одеса, 2022. Лютий. - С. 15-40. |
Abstract: | Розглянуто поняття «інформація», її роль ноосферної епосі. Згідно з визначенням С. Ожегова, інформація – це відомості, що сприймаються людиною про навколишній світ і процеси в ньому. На наш погляд, це найбільш спрощене розуміння поняття, що розглядається. У процесі спілкування підлітків кожен із них є джерелом різноманітної цікавою для іншого інформації. Це ще раз підтверджує необхідність формування інформаційної потреби дітей. Важливими для нас є дослідження інформаційної потреби В. Вединяпіної, яка визначила її як джерело активності людини як суб'єкта у взаємодії з навколишнім світом. Дослідником виділено два основні рівні інформаційної потреби. Дослідником виділено два основні рівні інформаційної потреби. 1. Потреба всього живого в інформації для орієнтовно-пристосувальної поведінки та боротьби за існування. 2. Усвідомлена людиною необхідність інформації для здійснення творчої перетворювальної діяльності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16075 |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bartienieva Iryna Oleksandrivna.pdf | 368.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.