Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16034| Title: | Співвідношення показників типів сімейних стосунків і батьківського ставлення до дітей |
| Authors: | Водолазська, Ольга Олегівна Водолазская, Ольга Олеговна Vodolazska, Olha Бандур, Ю. К. |
| Keywords: | типи сімейних стосунків батьківське ставлення емоційність молодший шкільний вік особистість чинники |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | ФОП Бєлий А. Є. |
| Citation: | Водолазська О. О. Співвідношення показників типів сімейних стосунків і батьківського ставлення до дітей / О. О. Водолазька, Ю. К. Бандур // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 13-19. |
| Abstract: | У даному повідомленні подано результати теоретико-емпіричного дослідження співвідношення показників типів сімейних стосунків і батьківського ставлення до дітей молодшого шкільного віку. Встановлено наявність численних кореляційних зв’язків між досліджуваними параметрами, що вказує на те, що на дитячо-батьківських відносинах визначається тип сім'ї, позиція, яку займають дорослі, стилі відносин та роль, що вони відводять дитині у них. Під впливом типу батьківських відносин формується особистість дитини. Для проведення емпіричної частини дослідження використано наступний психодіагностичний інструментарій: тест- опитувальник батьківського відношення А.Я. Варги та В.В. Століна та методика Ейдеміллера Е.Г. та Юстіцкіса В.В. "Аналіз сімейних взаємин" (АСВ). |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16034 |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Vodolazska, Olha.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.