Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16016
Назва: | Особливості впровадження завдань з розвитку емоційної лексики у дітей з порушеннями мовлення в умовах карантину |
Інші назви: | Features of implementation of tasks for development of emotional vocabulary in children with speech disorders in quarantine. |
Автори: | Галущенко, Вікторія Іванівна Galushchenko, Viktoriya Ivanivna |
Ключові слова: | дистанційне навчання емоції емоційна лексика емоційно-мімічні засоби корекційно-розвиваюча робота діти з порушеннями мовлення |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка |
Бібліографічний опис: | Галущенко В. І. Особливості впровадження завдань з розвитку емоційної лексики у дітей з порушеннями мовлення в умовах карантину / В. І. Галущенко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 16(1). - С. 59-67. |
Короткий огляд (реферат): | У статті підіймається питання пристосування до організації корекційного навчання та виховання в умовах карантину. Розглядається питання вдосконалення шляхів корекційно-логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення через розвиток таких важливих компонентів просодичної сторони мовлення, як емоційно-мімічні засоби, що у багатьох випадках є несформованими у дітей означеної патології. Визначається необхідність проведення дистанційної спеціальної корекційно - розвиваючої роботи з дітьми, що мають мовленнєві порушення, спрямованої на розвиток емоційної сфери, емоційної лексики, що сприяє розвитку мімічної та артикуляційної моторики, формуванню усіх компонентів мовленнєвої діяльності, комунікативної компетентності та здатності до аналізу. Знайомство дітей з основними емоціями (за наочним матеріалом); розрізнення емоційних станів за схематичними зображеннями; відтворення заданого стану з використанням різних виразних засобів; розуміти свої почуття і почуттів інших людей і вміння відтворювати це; розвиток емпатії, почуття обов'язку; розширення уявлень дітей про емоції, розвинення і збагачення емоційної лексики; продовження знайомства дітей з піктограмами, розвинення пантомімічні і мімічні навичок. Відображено конспект дистанційного заняття з розвиту емоційної лексики для сумісного ігрового відтворення батьків та дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16016 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти і реабілітації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Halushchenko V. I 2020.pdf | 773.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.