Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15926
Title: | Формування основ педагогічної майстерності студентів у вокальному класі в процесі роботи над камерними творами |
Authors: | Юйцзінь Лянь Іригіна, Світлана Олександрівна Iryhina, Svitlana Oleksandrivna |
Keywords: | педагогічна майстерність педагогічна свідомість камерний репертуар вокал виконання камерних творів |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Юйцзінь Лянь Формування основ педагогічної майстерності студентів у вокальному класі в процесі роботи над камерними творами / Юйцзінь Лянь, С. О. Іригіна // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 85-88. |
Abstract: | Ефективним у процесі вдосконалення педагогічної майстерності є розробка власного коментарю до твору, а також – створення методичної анотації, робота над якими сприяє розвитку педагогічної свідомості, а звідси, й педагогічної майстерності. Варто звертати увагу виконавців камерного репертуару на важливість відповідності зовнішнього образу характеру твору, починаючи з виходу на сцену, поводження під час інструментального вступу та закінчуючи мімікою, мікро-жестами, зоровим контактом, тобто засобами виконавського артистизму. Набуття досвіду сценічного виконання камерних творів сприятливо впливає на загальну поведінку майбутніх вчителів, а з цим ‒ і на якість їхньої підготовки до оволодіння педагогічною майстерністю. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15926 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iryhina Svitlana Oleksandrivna 2021.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.