Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15908
Title: | Деякі методичні аспекти розвитку музично- ритмічного почуття молодших школярів |
Authors: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna Ашихмина, Наталья Витальевна Ден Сіює |
Keywords: | музично-ритмічне почуття музична культура молодші школярі почуття ритму музичні здібності музичне виховання |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Ашихміна Н. В. Деякі методичні аспекти розвитку музично- ритмічного почуття молодших школярів / Н. В. Ашихміна, Ден Сіює // / Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 30-32. |
Abstract: | Однією з основних музичних здібностей є музично-ритмічне почуття, розвиток якого займає значне місце в системі виховання музичної культури молодших школярів. Почуття ритму – не тільки музична здібність, це – одна з першооснов життя і необхідна умова для відчуття його повноцінності. музично-ритмічне почуття молодших школярів – це здатність до активного (зокрема, через рухи) переживання музики, відчуття емоційної виразності музичного ритму та точного його відтворення. Структура музично- ритмічного почуття розвивається в молодших школярів в онтогенезі певної послідовності компонентів: почуття метру, темпу, ритмічного малюнка, а ефективність розвитку цієї музичної здібності залежить від: цілеспрямованості та систематичності цього процесу; зацікавленості дітей; різноманітності активної музичної діяльності. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15908 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina Nataliia Vitaliivna.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.