Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15902
Назва: | Методи активізації музичного сприйняття молодших школярів на уроках музики |
Автори: | Захарчук, О. В. |
Ключові слова: | музичного сприйняття урок музики активізації музичного сприйняття молодших школярів |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Захарчук О. В. Методи активізації музичного сприйняття молодших школярів на уроках музики / О. В. Захарчук // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 17-19. |
Короткий огляд (реферат): | Діяльність вчителя музики при активізації слухової уваги учнів молодшого шкільного віку повинна бути спрямована на активізацію в учнів уваги щодо поєднання звуків різної висоти, тривалості, сили, тембру, а також їх виразності та настрою. Завданням вчителя музики повинно полягати у вихованні в учнів слухової уваги. Відволікання і неуважність завжди негативно позначаються на сприйнятті музичного матеріалу, адже сприйняття дітей молодшого шкільного віку характеризується малою стійкістю і обсягом. Відомо, що дітям зручніше зосередити увагу на музиці гучній, в швидкому темпі із чіткою метричною або ритмічною пульсацією. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15902 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sacharchuk 2021.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.