Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15861
Title: | Музично-естетичне виховання сучасних школярів у закладах загальної середньої освіти |
Other Titles: | Music-aesthetic education of modern schoolchildren in general secondary education institutions |
Authors: | Федорець, Микола Олександрович Fedorets, Mykola |
Keywords: | естетичне виховання музичне виховання музично-естетичне виховання сучасні школярі ЗЗСО розвиток інформаційного суспільства та глобалізації aesthetic education music education music-aesthetic education modern schoolchildren general secondary education institution development of information society and globalization зміна світового соціокультурного середовища |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідним інститутом економіки та інновацій |
Citation: | Федорець М. О. Музично-естетичне виховання сучасних школярів у закладах загальної середньої освіти / М. О. Федорець // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 46. - С. 220-224. |
Abstract: | Статтю присвячено проблемі покращення музично-естетичного виховання школярів в умовах зміни світового соціокультурного середовища як наслідку розвитку інформаційного суспільства та глобалізації. Здійснено аналіз наукової літератури з дослідження феномену естетичного виховання, представлено зміст даного поняття, основні характеристики та якості естетично розвиненої людини. Здійснено аналіз поняття музичного виховання як складного діалектичного процесу розвитку художньо-творчих здібностей людини, здатності її до емоційного сприймання музики, розуміння, співпереживання та отримання від неї естетичної насолоди. Розкрито головне завдання музичного виховання школярів в умовах вільного доступу до музики будь-якої якості завдяки розвиненій інтернет-мережі, що полягає у формуванні музичної культури та набутті критичного мислення в даній галузі. Здійснено аналіз наукових праць стосовно музично-естетичного виховання, теоретичної бази дослідження даного феномену, його закономірностей та історичних аспектів розвитку. Визначено феномен музично-естетичного виховання школярів в умовах розвитку інформаційного суспільства та глобалізації як напряму естетичного виховання, який спрямовано на формування в учнів культурної компетентності, критичного мислення в галузі мистецтва, розвиток емоційно-чуттєвої та ціннісно-естетичної свідомості. The article is devoted to the problem of improving music-aesthetic education of schoolchildren in conditions of change in the world socio-cultural environment as a consequence of development of the information society and globalization. The analysis of the scientific literature on the phenomenon of aesthetic education is conducted, the content of this concept, the main characteristics and qualities of an aesthetically developed person are presented. The concept of music education is analyzed. It is considered as a complex dialectical process of development of artistic-creative abilities of man, his ability to emotional perception of music, understanding, empathy and aesthetic pleasure from it. The article reveals the main task of music education of schoolchildren in the conditions of free access to music of any quality thanks to the developed Internet network, which consists in the formation of music culture and acquisition of critical thinking in this field. The analysis of scientific works on music-aesthetic education, the theoretical basis for the study of this phenomenon, its patterns and historical aspects of development, is conducted. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15861 |
Appears in Collections: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fedorets Mykola 2022.pdf | 188.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.