Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15799
Title: | Концептуальні засади декоративної композиції: до розвитку творчої особистості |
Authors: | Нагуляк, Петро Іванович Нагуляк, Петр Иванович Nahulyak, Petro Ivanovych |
Keywords: | декоративна композиція концептуальні засади творчий метод, образ творча особистість |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Нагуляк П. І. Концептуальні засади декоративної композиції: до розвитку творчої особистості / П. І. Нагуляк // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 29-31. |
Abstract: | У мистецтві ключову роль відіграє декоративна композиція — як можливість творчо інтерпретувати навколишню дійсність, знаходити цілісну виразність кожного об’єкта, вносити в неї своє індивідуальне ставлення, так і творчий задум митця, який може набуватидостатньо незвичних форм та конструкцій в певній і особливій композиції. При цьому, взаємодія кольору і форми, конструкції і фактури по-різному впливає на створення композиції творів, особливо важливу роль грає аналіз і використання декоративних засобів виразності. В сучасній художній освіті, традиції та принципи створення декоративної композиції, теоретико-методичні розробки в області образно-стилістичної гармонії — в своєму поєднанні, є важливими концептуальними засадами розвитку у студентів якостей творчої особистості. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15799 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Naguliak.pdf | 270.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.