Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15536
Назва: | Особливості фізичного виховання дітей з порушенням слуху |
Автори: | Никифоренко, Ю. |
Ключові слова: | фізичне виховання діти з порушенням слуху |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Никифоренко Ю. Особливості фізичного виховання дітей з порушенням слуху / Ю. Никифоренко // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 58-62. |
Короткий огляд (реферат): | Правильне виконання всіх задач фізичного виховання робить процес виховання та навчання дітей з порушенням слуху більш успішним, ефективним та результативним. Отже, по-перше фізичне виховання так чи інакше зачіпає і моральне виховання дитини, а по-друге фізичне виховання здійснюється в процесі всієї корекційно виховної роботи. Основними формами фізичного виховання є: ранкова гімнастика, рухливі ігри, фізкультурні хвилинки, музичні заняття. Ці заняття спрямовані на оптимізацію статичних і локомоторних функцій, усунення наслідків загальної гіподинамії та сприяють успішній корекційно-навчальній роботі. Фізичне виховання дітей з вадами слуху є надзвичайно важливим спрямоване на корекцію недоліків, таких як покращення рівноваги, дрібної моторики, а також правильного формування основних рухів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15536 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 42 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nikiphorenko.pdf | 178.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.