Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНикифоренко, Ю.-
dc.date.accessioned2022-08-03T10:37:18Z-
dc.date.available2022-08-03T10:37:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНикифоренко Ю. Особливості фізичного виховання дітей з порушенням слуху / Ю. Никифоренко // Історичний досвід і сучасність : Матеріали ХХVIII наукової конференції здобувачів вищої освіти. Тези доповідей / Відп. ред. Букач В. М. - Вип. 42. Одеса : ПНПУ, 2022. – C. 58-62.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15536-
dc.description.abstractПравильне виконання всіх задач фізичного виховання робить процес виховання та навчання дітей з порушенням слуху більш успішним, ефективним та результативним. Отже, по-перше фізичне виховання так чи інакше зачіпає і моральне виховання дитини, а по-друге фізичне виховання здійснюється в процесі всієї корекційно виховної роботи. Основними формами фізичного виховання є: ранкова гімнастика, рухливі ігри, фізкультурні хвилинки, музичні заняття. Ці заняття спрямовані на оптимізацію статичних і локомоторних функцій, усунення наслідків загальної гіподинамії та сприяють успішній корекційно-навчальній роботі. Фізичне виховання дітей з вадами слуху є надзвичайно важливим спрямоване на корекцію недоліків, таких як покращення рівноваги, дрібної моторики, а також правильного формування основних рухів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectдіти з порушенням слухуuk
dc.titleОсобливості фізичного виховання дітей з порушенням слухуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Випуск 42

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikiphorenko.pdf178.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.