Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15420
Назва: | Translator-orientalist: the philosophical and pedagogical paradigm of profession-oriented speech training in a higher pedagogical educational institution of Ukraine |
Інші назви: | Перекладач-сходознавець: філософсько-педагогічна парадигма професійно-мовленнєвої підготовки у вищому педагогічному навчальному закладі України |
Автори: | Моргун, Олександра Олександрівна Morgun, Oleksandra Oleksandrivna |
Ключові слова: | he game teaching method Ukrainian Chinese classroom games game teaching ігровий метод навчання українська, китайська мови класні ігри ігрове навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University |
Бібліографічний опис: | Morgun О. О. Translator-orientalist: the philosophical and pedagogical paradigm of profession-oriented speech training in a higher pedagogical educational institution of Ukraine / О. О. Morgun // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky; Harbin : Harbin Engineering University, 2022. – Issue 8. – Р. 212-221. |
Короткий огляд (реферат): | With the continuous enhancement of the promotion of Chinese as a foreign language, the teachers who are engaged in teaching Chinese as a foreign language continue to enrich their methodological background taking into consideration their own experience and practice in this respect. From a research point of view, this paper focuses on putting forward the most targeted game teaching method from a practical viewpoint. Based on the ten-month teaching experience in Ukraine, the author tries to have a more objective analysis of the current situation and problems of Chinese language teaching at Ushynsky University in Ukraine. Перекладач-сходознавець: філософсько-педагогічна парадигма професійно-мовленнєвої підготовки у вищому педагогічному навчальному закладі України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15420 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Morhun Oleksandra.pdf | 7.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.