Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15365
Title: | Філософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освіті |
Authors: | Борінштейн, Євген Руславович Borinshteyn, Yevgen Ruslavovych Кіссе, Антон Іванович Kisse, Anton Ivanovych |
Keywords: | розуміння природи цінностей аксіологічний підхід в освіті природу особистісних цінностей Етичне вчення Аристотеля розуміння природи в філософії Сократа і Платона |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Борінштейн Є. Р. Філософські складові у античності відносно аксіологічного підходу в освіті / Є. Р. Борінштейн // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 18-20. |
Abstract: | Щоб визначити основні аксіологічні шляхи освіти, необхідно знайомство з основними підходами до розуміння цінностей, з основними групами аксіологічних теорій, цілеспрямований напрямок особистості на моральну поведінку як основу буття. У філософії можна виділити два основних підходи до розуміння природи цінностей. Виникнення першого виявляється в філософії Сократа і Платона, другого – в філософії Аристотеля. Сократ і Платон ототожнюють чесноту і знання. Вони вважають, що для того, щоб бути доброчесним, досить володіти істинним знанням, що таке чеснота. Таке знання є розкриття ідеї, зразка, еталона |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15365 |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borinshteyn Yevgen Ruslavovych2022 .pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.