Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15354
Назва: | Теоретико-методичні засади впливу на рівень кваліфікації викладача фізичного виховання |
Автори: | Цибанюк, О. О. |
Ключові слова: | викладання фізичного виховання та спорту підготовка фахівців фізичного виховання і спорту кваліфікація викладача фізичного виховання теоретико-методичні засади викладачів |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Цибанюк О. О. Теоретико-методичні засади впливу на рівень кваліфікації викладача фізичного виховання / О. О. Цибанюк // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 226-230. |
Короткий огляд (реферат): | Вчителям фізичної виховання і спорту суспільство висуває конкретну низку вимог та очікувань, що визначають структуру та зміст функціїякі він повинен виконувати. Від рівня усвідомлення учителем цих очікувань та вимог, а також від рівня виконання своїх професійних обов’язків залежить його суспільне визнання, престиж та авторитет серед учнів, батьків, представників педагогічного колективу, колег по спеціальності, в суспільстві загалом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15354 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsybanyuk 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.