Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15350
Title: | Моральність викладача як необхідна умова досягнення успішних результатів в освітньому процесі |
Authors: | Турхан, Л. Г. |
Keywords: | освітній процес моральні відносини ставлення викладача до студента моральні відносини між студентами етичні принципи поведінки |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Турхан Л. Г. Моральність викладача як необхідна умова досягнення успішних результатів в освітньому процесі / Л. Г. Турхан // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 215-217. |
Abstract: | Моральні відносини як вид суспільних відносин становлять таку сукупність соціальних зв’язків і залежностей, в яких визначальною є взаємодія людей та соціальних спільнот, що ґрунтується на загальноприйнятих моральних цінностях і спрямована на дотримання суспільного та індивідуального блага, на гармонізацію умов морального прогресу. Викладач інтегрований у моральні відносини на рівні субординаційних (вертикальних) та координаційних (горизонтальних) зв’язків. Моральний зміст субординаційних відносин полягає в їхній об’єктивній необхідності управління навчальновиховним процесом; дотриманні субординаційних відносин, які сприяють дисциплінованості; праві керівників і підлеглих відповідати їхнім обов’язкам; субординаційних відносинах керівника та підлеглого, які відображають моральну рівність їхньої гідності, єдність у досягненні мети освіти. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15350 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Turkhan 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.