Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурхан, Л. Г.-
dc.date.accessioned2022-07-12T10:44:07Z-
dc.date.available2022-07-12T10:44:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТурхан Л. Г. Моральність викладача як необхідна умова досягнення успішних результатів в освітньому процесі / Л. Г. Турхан // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 215-217.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15350-
dc.description.abstractМоральні відносини як вид суспільних відносин становлять таку сукупність соціальних зв’язків і залежностей, в яких визначальною є взаємодія людей та соціальних спільнот, що ґрунтується на загальноприйнятих моральних цінностях і спрямована на дотримання суспільного та індивідуального блага, на гармонізацію умов морального прогресу. Викладач інтегрований у моральні відносини на рівні субординаційних (вертикальних) та координаційних (горизонтальних) зв’язків. Моральний зміст субординаційних відносин полягає в їхній об’єктивній необхідності управління навчальновиховним процесом; дотриманні субординаційних відносин, які сприяють дисциплінованості; праві керівників і підлеглих відповідати їхнім обов’язкам; субординаційних відносинах керівника та підлеглого, які відображають моральну рівність їхньої гідності, єдність у досягненні мети освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectморальні відносиниuk
dc.subjectставлення викладача до студентаuk
dc.subjectморальні відносини між студентамиuk
dc.subjectетичні принципи поведінкиuk
dc.titleМоральність викладача як необхідна умова досягнення успішних результатів в освітньому процесіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Turkhan 2022.pdf5.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.