Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15340
Назва: | Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні |
Автори: | Самчук, Лариса Сергіївна Samchuk, Larysa Самчук, Лариса Сергеевна |
Ключові слова: | дітей з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта інклюзивне середовище соціокультурні чинники |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Самчук Л. С Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні / Л. С. Самчук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. - С. 187-189. |
Короткий огляд (реферат): | Інклюзивне середовище об’єднує низку інших середовищ, як от: середовище закладу освіти, сім’ї, інклюзивно-ресурсного центру тощо, що дає змогу тлумачити його як складне та багатокомпонентне. Завдяки такій своїй структурі воно виконує функції розвитку, виховання, підтримки, спілкування. Учнів з особливими потребами необхідно підготувати до соціальної взаємодії та формувати інклюзивну культуру, адже їм дуже важливий час для адаптації до нових умов і змін життєдіяльності. Особливу увагу необхідно приділяти батькам, надаючи їм можливість брати активну участь у заходах комплексних інтеграційних програм навчання та консультування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15340 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Samchuk Larysa 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.