Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15340
Title: | Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні |
Authors: | Самчук, Лариса Сергіївна Samchuk, Larysa Самчук, Лариса Сергеевна |
Keywords: | дітей з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта інклюзивне середовище соціокультурні чинники |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Самчук Л. С Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні / Л. С. Самчук // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції. Одеса : Університет Ушинського, 2022. - С. 187-189. |
Abstract: | Інклюзивне середовище об’єднує низку інших середовищ, як от: середовище закладу освіти, сім’ї, інклюзивно-ресурсного центру тощо, що дає змогу тлумачити його як складне та багатокомпонентне. Завдяки такій своїй структурі воно виконує функції розвитку, виховання, підтримки, спілкування. Учнів з особливими потребами необхідно підготувати до соціальної взаємодії та формувати інклюзивну культуру, адже їм дуже важливий час для адаптації до нових умов і змін життєдіяльності. Особливу увагу необхідно приділяти батькам, надаючи їм можливість брати активну участь у заходах комплексних інтеграційних програм навчання та консультування. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15340 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Samchuk Larysa 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.