Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15334
Назва: | Гейміфікація як метод формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою |
Автори: | Никифорова (Прокоф'єва), Лілія Анатоліївна Nykyforova (Prokofieva), Liliya Anatoliyvna Тітова, Ганна Віталіївна Titova, Hanna Vitaliivna |
Ключові слова: | ігрові технології гейміфікація мотивація інтерес процес вивчення фізичної культури |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Прокоф'єва Л. А. Гейміфікація як метод формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою / Л. А. Прокоф'єва, Г. В. Тітова // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 172-177. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається значення сучасних ігрових технологій у процесі вивчення фізичної культури з метою розвитку творчого потенціалу школярів та формування стійкого інтересу й мотивів до систематичних занять фізичною культурою, Актуальність теми, обраної авторами для дослідження, полягає у дослідженні впливу ігрових технологій на формування позитивних мотивів, які б спонукали учнів до активних занять фізичними вправами, розвивали інтерес та свідоме творче ставлення до уроку фізичної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15334 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prokofieva L 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.