Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15311
Title: | Особливості сприйняття поняття «герой» та «героїчне» у процесі вивчення філологічних дисциплін студентами – майбутніми вчителями початкових класів |
Authors: | Левандовська, Г. В. |
Keywords: | патріотичнета національне виховання поняття "герой" героїчність подвиги героїв виховання молодших школярів |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Левандовська Г. В. Особливості сприйняття поняття «герой» та «героїчне» у процесі вивчення філологічних дисциплін студентами – майбутніми вчителями початкових класів / Г. В. Левандовська // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 109-111. |
Abstract: | Одним із засобів патріотичного та національного виховання підростаючого покоління є книжка. Під час розвитку художнього мислення, емоцій та фантазії дитини, здійснює вплив на почуття та пізнання, дає можливість пережити те, що неможливо пережити у реальності. У статі сконцентрована увага на героїко-патріотичне вихованні, тому що для усвідомлення патріотичних почуттів під час виховання молодших школярів оптимальним засобом розвитку є образ героя як носія героїзму. Тільки під час вчителя та батьків можна змінити сучасний стан герої-патріотичного виховання. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15311 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Levandovsky 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.