Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15277
Title: | Значення моніторингу якості роботи у ВВНЗ |
Authors: | Буренкова, К. В. Горліченко, М. Г. Шевченко, С. В. |
Keywords: | моніторинг якості освіти освітній процес інформаційна освіта освітня система |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus» |
Citation: | Горліченко К. В. Значення моніторингу якості роботи у ВВНЗ / К. В. Буренкова, М. Г. Горліченко, С. В. Шевченко // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції (15 червня 2022 року) / оргком. Н. М. Черненко, О. М. Соловейчук. – Одеса : Університет Ушинського, 2022. – С. 34-35. |
Abstract: | Моніторинг якості освіти можна представити як інформаційну систему, що постійно оновлюється і поповнюється на основі безперервного контролю за станом і динамікою розвитку основних складових якості освіти за сукупністю визначених критеріїв з метою відпрацювання управлінських рішень по коригуванню небажаних диспропорцій на основі аналізу зібраної інформації і прогнозування подальшого розвитку досліджуваних процесів. Створення інформаційних умов для формування цілісного уявлення про стан освітнього процесу, про якісні й кількісні зміни в ньому є основною метою моніторингу якості освіти, яка виникає на певному етапі еволюції освітньої системи, її здійснення можливе лише при становленні необхідних умов, наявності інтелектуальних, фінансових і матеріально-технічних можливостей самої системи освіти та її структурних компонентів. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15277 |
Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Burenkova 2022.pdf | 5.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.