Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15234
Назва: Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів на засадах інтегративного підходу
Інші назви: Professional training of the future primary class teachers on the basis of integrative approach
Автори: Цюняк, О.
Ключові слова: підготовка
професійна підготовка
майбутні учителі початкових класів
інтеграція
інтегративний підхід
training
professional training
future primary school teachers
integration
integrative approach
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП
Бібліографічний опис: Цюняк О. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів на засадах інтегративного підходу / Цюняк О. // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 111-115.
Короткий огляд (реферат): У статті акцентується увага на проблемі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів на засадах інтегративного підходу. Визначено сутність базових понять дослідження «професійна підготовка», «інтеграція», «інтегративний підхід». З’ясовано, що реалізація інтегративного підходу забезпечить посилення мотивації у майбутніх вчителів до навчання упродовж життя і досягнення успіху у професійній діяльності, сприятиме утворенню єдиного інтелектуально-освітнього середовища для формування загальних і спеціальних компетентностей майбутніх фахівців. The article focuses on the problem of professional training of future primary school teachers on the basis of an integrative approach. The essence of the basic concepts of research "training", "integration", "integrative approach" is determined. It was found that the implementation of an integrative approach will increase the motivation of future teachers to lifelong learning and success in professional activities, will contribute to the creation of a single intellectual and educational environment for the formation of general and special competencies of future professionals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15234
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oksana Tsiuniak 2022.pdf6.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.