Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15214
Title: | Використання тренінгових форм навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів ЗДО |
Other Titles: | Use of training forms of learning in professional training of future educators |
Authors: | Кирста, Н. |
Keywords: | освітній процес професійна підготовка тренінг принципи організації види тренінгів методи вправи educational process professional training training forms of education principles of organization types of trainings methods exercises |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ФОП Бондаренко М. О. |
Citation: | Кирста Н. Використання тренінгових форм навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів ЗДО / Н. Кирста // Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти: зб. наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти», присвяченої 205-річчю Університету Ушинського, (6 червня 2022 р.) / [редкол. : А. М. Богуш, Л. І. Березовська, Ю. А. Руденко]. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. – С. 35-40. |
Abstract: | У статті досліджено особливості, види, принципи організації тренінгових форм навчання в структурі професійної підготовки майбутніх вихователів ЗДО. Виокремлено завдання, ефективні методи та прийоми формування професійної компетентності педагогів. The article investigates the features, types, principles of organization of training forms of education in the structure of professional training of future educators of preschool institutinos. The tasks, effective methods and techniques of forming the professional competence of teachers are highlighted. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15214 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічний супровід підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти (2022) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nataliia Kyrsta 2022.pdf | 6.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.