Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15203
Назва: | Розвиток крос-культурних комунікативних навичок під час викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах |
Автори: | Трефяк, Наталія |
Ключові слова: | студенти-іноземці розвиток крос-культурних комунікативних навичок у процесі викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах формування іншомовної комунікативної компетенції міжкультурна соціокультурна взаємодія |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України |
Бібліографічний опис: | Трефяк Наталія Розвиток крос-культурних комунікативних навичок під час викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах / Наталія Трефяк // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі»: 16-17 травня 2016 р. / ДЗ «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики; Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України; [оргком. конф. : Т. І. Койчева, Т. М. Корольова, О. В. Попова, Дін Сінь, Т. В. Стоянова]. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України. – 2016. – С. 54-58. |
Короткий огляд (реферат): | Мета доповіді ‒ простежити ключові засади розвитку крос-культурних комунікативних навичок у процесі викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах. Предмет ‒ конкретні шляхи реалізації крос-культурної взаємодії. Дослідження крос-культурних принципів вивчення мови загалом й української як іноземної зокрема доволі новий напрям у педагогіці вищої школи. Однак виокремлення ролі міжкультурної, соціокультурної взаємодії та лінгвокраїнознавчих знань розглядається в науці досить давно. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15203 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Natalia Trefyak 2016.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.