Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1512
Title: | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів : дис. канд. пед. наук |
Other Titles: | Future Primary School Teachers’ Training for the Use of the Individual-and-Differential Approach to Pupils’ Physical Education |
Authors: | Іванніков, Сергій Іванович Ivannikov, Sergiy Ivanovych |
Keywords: | підготовка майбутні вчителі початкової школи фізичне виховання учнів індивідуально-диференційований підхід підготовленість педагогічні умови training future primary school teachers pupils’ physical education individual-and-differential approach preparedness pedagogical conditions |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Іванніков, С. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Іванович Іванніков; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 214 с. |
Abstract: | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. Розкрито сутність і особливості реалізації індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів початкової школи. Визначено структуру, обґрунтовано педагогічні умови і модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів; схарактеризовано компоненти , показники, критерії і рівні їхньої підготовленості до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. The dissertational research is devoted to the problem of future primary school teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education. The essence and peculiarities enabling the realization of the individual-and-differential approach to pri-mary school pupils’ physical education are revealed. The structure of future primary school teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education is defined. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1512 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Future Primary.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.