Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14905
Title: | Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) |
Authors: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna |
Keywords: | природничо-математична освіта неперервна освіта в Україні реформування шкільної освіти українська школа освітній процес |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Кафедра педагогіки та соціального управління Інституту права та психології , Люблінська Політехніка |
Citation: | Папач О. І. Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) / Папач О. І. // Матеріали Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС»,(м. Люблін, Республіка Польща, 2020 р., 25-26 сентября). – Люблін : Люблінська Політехніка, 2020. – С. 75-79. |
Abstract: | Шкільна природничо-математична освіта є надзвичайно важливим і необхідним компонентом інтелектуального та творчого розвитку особистості, формування її наукового світогляду. В останні роки негативним фактором впливу на розвиток вітчизняної економіки є нестача фахівців природничо-математичної спрямованості. «Основною причиною такого дефіциту є втрата популярності науково-технічних, інженерних професій і, як наслідок, зниження рівня заінтересованості у вивченні предметів природничої, технологічної, математичної освітніх галузей у здобувачів освіти, про що свідчить, зокрема, негативна динаміка кількості випускників закладів загальної середньої освіти, які проходять зовнішнє незалежне оцінювання з математики, фізики, хімії та біології. Протягом наступних років перед школами та закладами післядипломної педагогічної освіти постанутьпитання опанування трансформації змісту й методичного супроводу шкільної природничо-математичної освіти, застосування інтеграції та інформатизації навчальних предметів як провідних тенденцій розвитку освіти й суспільства в цілому. Вже нині актуальним є оволодіння педагогічними технологіями, необхідними для вдалого викладання інтегрованого курсу «Природничі дисципліни». |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14905 |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf | 172.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.